I cant move...



Äntligen så regnar slasket bort, skulle kunna sitta och lyssna på droppandet i evigheter känns det som. Pratade med min syster senast igår om hur sjukt kul vi kommer ha i sommar så nu längtar man ju inte mindre tills det blir vår. Jag vaknade ungefär 14 gånger inatt, det var till och med skumt för att vara mig. Imorse när jag skulle ta mig ur sängen så förstod jag varför. Jag... kunde...inte...röra...mig... Suck! Ryggen sitter bomfast och gör skit ont när jag ska försöka ta mig någonstans i vad som liknar gång. Förstår inte varför den ska bråka såhär ibland. Det enda som funkar utan att det skall göra ont är att sitta på en kontorsstol med en kudde bakom ländryggen. Suck! igen! Jag som egentligen har massor att göra idag, kommer ju inte kunna göra något av det med den här ryggen. Nej nu ska jag gå och göra mig kaffe eller Te och gnälla lite till om min rygg så den kanske tycker synd om mig och slutar göra så sjukt ont. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vi kommer ha så roligt! Håkan Hellström på Slottskogsvallen tillsammans med min syster = KÄRLEK! <3

2011-02-01 @ 11:56:00
Postat av: Anna

Syster: Jaa det kommer vi ha! <3 Love ya!!

2011-02-01 @ 12:22:55
URL: http://satinette.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så underbart att det börjat töa, ingen mer snö nu tack :)

2011-02-02 @ 05:20:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anna

Alexandra: Håller helt med nu vill vi ha vår :)

2011-02-02 @ 10:03:43
URL: http://satinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0