I said gooodfreakingday!

Idag är ingen bra dag, har otroligt ont i magen så ville verkligen inte kravla ur sängen imorse. Sen hade vi tydligen inget vatten heller... sen igår vid lunch! Så irriterande, det är ju inte direkt så att man vill gå ut i kylan tidigt på morgonen och halka runt på isen hela vägen till vattenstationen som idioterna har ställt ut. Morr...
Idag ska jag bara sitta på min häck och göra absolut ingenting. Där har ni min dag, jag känner inte för något mer, jag behöver inte göra något mer och jag tänker inte göra något mer.
Morgonen började i all fall med lite bra nyheter ifrån sjukhuset. Nej jag är inte sjuk (vad jag vet om). Men min kära lilla pappa ligger inne, eller ja han ligger inte längre han har tagit sig till rehabiliteringen på bara en månad. Och Nej! det är inte alkoholrehab jag pratar om. Det är neuroträning, gång, balans, styrka osv. Finns inga ord som kan beskriva hur stolt jag är över min pappa just nu. Jag vet att jag är 23 år och skall klassas som vuxen, tro mig jag är nog så vuxen som jag någonsin kommer att bli. Men man älskar alltid sina föräldrar och innerst inne så behöver man dom alltid på ett eller annat sätt. Och när något händer dom så är det klart att man blir orolig. Min familj är väldigt tajt och vi älskar att umgås med varandra, därför så blev det extra jobbigt det som hände pappa. Men nu är han på benen igen och snart är det han och jag som går ut och tränar ihop. Får bara vänta tills isen har försvunnit annars lär det vara jag som ramlar och bryter x antal ben i kroppen.
Nej nu skall jag sluta svammla om allt och ingenting nu måste jag se till att få i mig lite frukost. Smoothie och kaffe woho! Det vill säga OM vi har fått tillbaka vattnet... I hope so...
Oh btw vi ska få mer snö morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0