I want to move to Paris, walk the streets holding your hand...

Ibland så får man bara tankar som man vill eller borde genomföra. För några år sedan så gjorde jag om mitt sovrum och blev väldigt nöjd. Sedan dess så har jag trivts jätte bra i det. Jag har ett stort antikt spegelbord som jag kan sitta med datorn vid, bra med förvaring, det är varmt och inbjudande, katten trivs, jag trivs, men.. Men nu så har jag börjat fundera. Kanske är det dags för att göra om det? Omväxling förnöjer säger dom väl haha. Jag har länge suttit och tittat på sovrums bilder för att se om jag skulle kunna hitta något som sticker ut, något som känns som jag. Man har samlat på sig en del bilder ett tag nu så tyvärr så kan jag inte ge några källor för bilderna mer än att de förmodligen är funna via google. Men en sak är i alla fall säker och det är att de är otroligt otroligt vackra och de inspirerar till att försöka komma på något nytt för rummet.

I decorated my bedroom some time ago now and Ive been very happy with it. But now Ive been starting to think about maybe try something new, something fresh. Ive been looking for alot of pictures for a long time now and some of them really inspires me to try to make something new with the room. Source for the pictures is unkown other then that they are found trough google.


Kommentarer
Postat av: Malin Bolund

Vad spännande dina inlägg verkar. kommer definitivt läsa din blogg igen! =P Hoppas du har en trevlig dag =P

2011-02-23 @ 20:18:25
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0