If you want to whip your hair you got to make it look good girl...

Jag har alltid haft väldigt mycket hår, långt och fluffigt. Så det skall jag inte klaga på, men det kommer nackdelar även med att ha mycket hår. Nämligen att det är mycket hår som kan torka ut, bli slitet, trassla sig osv. Jag har länge varit på jakt efter ett bra schampoo och balsam som funkar för mitt hår. Eftersom jag har en rätt känslig hårbotten så gäller det att det inte är för starkt eller irriterar hårbotten på något sätt. Tro mig jag har gått igenom de flesta schampoo och balsam. Men nu tror jag att jag kan ha hittat något som faktiskt funkar. Korres. De kostar liiite mer att köpa ca 140-160 kr per flaska men för mig är det värt det om det är så att det faktiskt fungerar. Jag hade tänkt testa det några gånger till och sedan tala om för er om det har fortsatt att fungera eller om det har gått utför sen sist.


Ive been trying out a new schampoo and conditioner from Korres. So far so good but Im gonna let you know in a little while how I feel about it then. If it still works good of if Im gonna try something else. Korres cost a little more then the stuff you can buy in a local supermarket but for me its worth it. I have alot of hair, its curly, big and fluffy so I need a good Schampoo and conditioner. So hope this will work!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur roligt som helst att du ville gå med i dagens blogg ;) Jag utser som sagt vinnare ikväll & hojtar såklart till då :D Så håll tummar och tår!

2011-02-05 @ 17:08:14
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0