Im not saying that its pretty Im just saying that it doesnt hurt my eyes...

Jag brukar ha väldigt svårt för den typiska modebloggsstilen. Jo visst great att de har sin personliga stil, hatten av för det men en del är just wierd.. Jag vill inspireras av bilderna känna att jag vill ordna om hela min stil bara för att jag känner för det. Inte känna "öh vad är det där? och vad har hon på huvudet?" Men jag förmodar att det finns de som känner likadant inför min stil. Alla är vi olika och det är tur för shit va tråkigt det skulle vara annars. I alla fall åter till ämnet, jag brukar som sagt inte vara allt för peppad av de typiska modebloggarna och jag är ledsen att säga det men de svenska modebloggarna brukar njaa inte min grej helt enkelt. Dock har tjejen/kvinnan/personen/människan/osv nedanför lyckats få in en del fullträffar som får mig att vilja flytta till varmare breddgrader så fort som möjligt bara för att kunna klä mig så. Ni hittar henne HÄR <---klicka. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0