The pain is killing me...

Igår hade jag stora problem med mitt hår, jag fick mitt hår blekt från ljus, mellan blond till ljus blond och det blev... GULT! Paniken över att personen hade gjort mitt hår gult var stor kan jag tala om. Men efter några rundor med silverschampoo börjar det nu istället mer likna ljus blont nästan platin blont hår. Dock får det bli några rundor till innan jag anser att kycklingen är tillräkligt ute ur mitt huvud.
Idag är ingen bra dag, jag har lyckats bli sjuk och jag har en fruktansvärd tandvärk, det gör ont långt ner i käken. Jag hatar visdomständer, helt seriöst..


Yesterday I had big big panic with my hair, got it bleeched from light medium blonde to light blonde and it whent yellow. Now after some washes with silver schampoo it looks better but it still needs more work. Today is not a good day, im sick and I have the worst toothace ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0