There are birds suddenly appear everytime you are near..

Vaknade FÖR tidigt idag och tittade ut, blå himmel och fiskmåsar som seglar runt på den i princip vindfria himmlen. Åhh vårkänslor! Blev inte sämre av att jag tittade på vädret för kommande vecka och PLUSGRADER! Snälla säg att det här håller i sig för jag vill såååå gärna ha vår nu, så, så, så, så gärna! Nu har jag en liten kisse som vill gosa, haha så fort den vita lilla pälsbollen piper till så får man springa. Inatt hade hon lyckats göra om mina gardiner med, det ehm tackar vi för... Det är inte så att hon klättrar i dom hon sätter sig bara i fönstret och drar lite smått i dom så dom blir fluffiga och fina (enligt henne själv). Nej nu behöver jag kaffe A.S.A.P!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, det hoppas jag med!



Jag längtar också sjukt mycket efter vår nu. Men det ser ju lovande ut med blå himmel och plus, härligt!

2011-02-02 @ 12:11:01
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0