This got to be a first...

Just nu så ligger jag och bloggar ifrån min spikmatta, vet inte hur jag klarade mig utan den innan. Saves my life! Jag vet inget som är så avslappnande som att bara ligga och slappna av på den. Måste erkänna att jag var väldigt skeptisk innan jag testade och tänkte att det aldrig skulle fungera. Men nu har jag haft den sen i december och konstigt nog så älskar jag den! Började med 10 min varje dag och är nu uppe i 20 min. Tanken är att öka på lite i taget tills jag är uppe i 30 min. Det räcker för mig, eftersom jag har en väldigt känslig rygg och även ryggproblem så passar 30 min fint. Dock är det svårt att hålla tiden för man blir så avslappnad så skulle kunna somna vilken sekund som helst. Prova vet ja! I början är det väldigt skumt med massa piggar som sticker en i ryggen men efter en stund så blir man bara härligt varm och avslappnad. Gött delux! haha! Nej nu ska jag fortsätta slappna av och sen blir det lite yoga om en stund vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0