I love you!


Idag blir det att umgås med familjen, vi har haft en tuff tid men det lägger vi bakom oss nu och kämpar vidare. Min familj betyder allt för mig och så kommer det alltid att vara, jag hoppas att ni alla får en fin lördag och ge era nära och kära en extra kram. Man vet aldrig vad som kan hända så kom ihåg att uppskatta familjen och vännerna varje dag. Hoppas på att det ska bli fint väder idag, så att man inte fryser häcken av sig när man går ut. Är så trött på att gå runt som en eskimå med 14 lager kläder varje gång man skall gå utanför dörren. Det räcker nu, vi har fattat, vi bor på nordpolen thats it behövs inte mer nu. suck... Jag vill ha vår...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, älskar dialogen :D

2011-01-29 @ 10:55:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0