The sun is hiding and the water is cold

Kan någon förklara charmen med grå tråkiga moln för mig? Tydligen är jag den enda som inte har förstått att det faktiskt finns en charm med det här vädret med. Konstigt nog, eftersom det brukar vara jag som är den mest positiva i de flesta sammanhang. Antar att det är för att jag har ställt in mig på att jag vill ha vår inom den snaraste framtid, därför så har allt annat än vårsol blivit helt oacceptabelt. Eller så är det för att snön ligger kvar som en grå/vit hinna lite här och var och gör att allt blir ännu mer grått och tråkigt. Eller så har jag bara helt enkelt missat charmen med grått trist väder på en lördag. Eller är det bara jag som tycker att vädret på bilden ser betydligt mycket goare ut än grått och slaskigt? Om det är så, så är inte jag den som är den utan jag kan ändra mig haha!
Nej nu borde jag göra massa annat, har hur mycket som helst som ska hinnas med egentligen men fastnade framför bloggen och tänkte "ähh ett litet snabbt inlägg kan inte skada någon." Så nu får jag ta och avsluta det här strax och gå och göra lite nytta istället. Kanske äta upp frukosten hade varit en bra idé, första uppgiften för idag. Baby steps... haha!
Kommer nog bli några till inlägg senare idag även om jag har sjukt mycket att göra, kommer få små pauser här och var så då skuttar jag in här. Tänkte visa på vilka stilar jag kommer köra i vår när det gäller klädesplagg. Jag äääälskar vårkläder det kan inte hjälpas. Är något speciellt på våren. Trots att jag borde hata den eftersom jag är allergisk så går det bara inte. Är så friskt, så nytt och så vet man att sommaren är nära, att man slipper frysa i alla fall på ett bra tag. Jag är nog ingen vinterperson när allt kommer omkring, jo visst snön är jätte vacker när den är ny och glittrande vit runt jul men sen har den änna gjort sitt. Grått slask är inte så vackert måste jag säga.
Nej nu är det dags för mig att gå och göra något annat så får hoppas att ni får en bra lördag! Och att ni inte har lika tråkigt väder som vi har här idag.

Kommentarer
Postat av: i i d z. - enblekingechey.

superfin blogg! :D

händer idag? (:



KRAM!

2011-01-29 @ 10:23:02
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0