Well I got my blue blue sky...

Lite solsken piggar alltid upp... säger jag och gäspar... Går inte att beskriva hur trött jag är idag, fattar det egentligen inte. Jag gick ju och la mig "i tid" igår borde va jätte pigg idag men nejdå då ska jag vara zombie. Men jo solskenet piggar upp, sålänge som man bara tittar upp på himlen vill säga. Nere på marken är det fortfarande saltblandatslask Blä! Jag hade velat gå ut och fota lite idag men risken att halka och hamna på rumpan nerför nån backe känns mindre lockande så jag får nog hålla mig inne tills snön har försvunnit. Eller aa får ju i alla fall vänta med att gå ut och fota tills snön har smält. Åh vad jag längtar tills man hör smältvattnet rinna nerför bergen utanför, porla iväg på gatorna. Då vet man att våren är väldigt nära och det längtar vi väldigt mycket efter just nu. Nej nu får jag faktiskt ta mig ut i köket och äta lite frukost har skjutit på det sen jag vaknade. Ha en fin söndags morgon nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0