When the night falls all the freaks come out..

Jag fick min sol idag i alla fall haha! Har varit en riktigt bra söndag, väldigt lugn och fin. Dock blev det ingen träning som jag hade planerat för skadan gör för ont så fick hålla mig i skinnet idag. Har istället fixar fram en massa böcker att läsa. Det är något som jag bara måste göra varje kväll innan jag sover, bara ligga i sängen med en bra bok och slappna av. Hur gött som helst! Får ni en chans så läs någon bok av Terry Pratchett eller David Eddings. Dom är riktigt bra på att skriva har inte blivit besviken någon gång när man har läst deras verk. Nej nu ska jag sätta mig och titta på något program, kanske stylisterna på WebTV?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0